فراموشت نمیکنم ...

نداي عاشقي

فراموشت نمیکنم ...

 عکس در حال بارگذاری است. لطفا چند لحظه صبر کنید.

روزها در کوچه باغی نگاهت قدم می زدم اما دریغا که لحظه ای مرا درک نکردی. چشمان همیشه گریانم را مسخره می کردی و از پشت به من نیشخند میزدی همیشه در برابر جنگل وحشی نگاهت خزان بودم...خار بودم و از شرم آب بودم و باز از حرارت عشقم به تو بخار میشدم و به آسمان میرفتم...آنقدر بالا میرفتم تا به خدا برسم چون او بهترین بود برای گوش دادن به درد و دلهای من...حال اون روزها گذشته و هروقت که بدان فکر میکنم موجودی از پشت پنجرهی خاطراتم با تمام وجود فریاد میزند که هیچگاه فراموشت نمیکنم



نظرات شما عزیزان:

sandra
ساعت21:22---27 مرداد 1393
سلام ایمان جان.
وبت عالی بود همه ی مطالبتو خوندم خوش حال می شم اگه توهم به وب من سربزنی ونظربدی
منتظرحضورگرمت هستم...
پاسخ:حتما گلم مرسی که اومدی به عاشقانه های من


تبادل لینک
ساعت11:10---27 ارديبهشت 1393
سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم. zxq.ir

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:,ساعت11:20توسط Mr.Amorist |